• фартухи і хітони: пошиття, нанесення логотипу
  • фартухи і хітони: пошиття, нанесення логотипу
  • фартухи і хітони: пошиття, нанесення логотипу
  • фартуки и хитоны: пошив, нанесение логотипа
  • фартуки и хитоны: пошив, нанесение логотипа

Фартухи і хітони: з чого все почалося!?

Витоки виникнення такого виду одягу тривають з далекого Древнього Єгипту, де чоловіки використовували примітивну драпіровку і закріплювали її попереду за пояс. З плином часу «фартух» набирав все більшу популярність і ставав поширеним видом одягу, він міг бути трапецієподібної, трикутної або віялоподібної форми і кріпитися за пояс. Не меншою популярністю він користувався і у стародавній Західній Азії. В Європі, так звані, фартухи і хітони з'явилися завдяки Сходу, в той час його використовували в основному чоловіки, такі як ковалі, кухарі чи шевці. Жіночий фартух став згодом частиною гардеробу заміжніх дам.

Що найцікавіше Фартух або "передик", іншими словами, виконував суто декоративну роль і служив скоріше показником розкоші, ніж необхідним атрибутом! Так було в багатьох країнах і у кожної було дотримання особистих традицій до цього атрибуту одягу. По ньому можна було навіть визначити, на скільки, жінка була заможною. Тільки після Першої Світової Війни його стали використовувати для роботи, тому багато жінок були змушені виконувати чоловічу роботу і фартух ("передник", хітон ) став необхідною і невід'ємною частиною робочого гардеробу.

Відповідно і вимоги до фартуху кардинально змінюються. Естетичність вигляду вже не особливо стала важлива, тепер головним завданням фартуха стає винесення накладенного на нього навантаження. Тобто основним критерієм фартуха стає ЯКІСТЬ! Ця вимога первісна і в наш час, але тепер нам потрібно ще й подбати про фірмову виразності і асоціації людини по відношенню до вибраного колориту фартуха або хітона (психологія сприйняття).

Перед тим як купувати фартух або хітон, подумайте, первісно, яким вимогам він повинен відповідати, яке функціональне навантаження нестиме. Підберіть правильний колірний колорит, оскільки кожен колір викликає у нас певні асоціації, добре продумайте структуру Вашого логотипу.

Ви також можете купити фартух, хітон оптом в нас або просто проконсультуватисяз нашими фахівцями за вказаними телефонами.

автор статті: Євдокимова Анна