• нанесение логотипа
  • нанесение логотипа
  • нанесение логотипа
  • нанесение логотипа
  • нанесение логотипа

Нанесення логотипа

Як все почалося!

Логотип - основна відмінна риса будь-якого підприємства, компанії, фірми, команди або іншого виду діяльності один від одного. Ми бачимо його всюди! Кожна людина протягом дня натикається поглядом як мінімум на 10 логотипів різних фірм і компаній: на транспорті, вивісках, рекламних буклетах, інтернет просторі, ТВ і т.п. Присутність і нанесення логотипу на будь-яку продукцію компанії сприймається клієнтами, як гарантія якості виробленої продукції і вселяє довіру покупця до фірми-виробника.

Цікаво поспостерігати історичне формування такого поняття як логотип і його розвиток впродовж усього цього часу.

Якщо задуматися про значенні логотипу для компанії, то ми бачимо глибоке відповідність сучасних логотипів з древніми тотемами, піктограмами і фетишами. Вони несли в собі ряд функціональних особливостей - Приносили успіх, додавали сил і здоров'я, допомагали в починаннях тих справ, для яких були створені, передаючи сутність в своєму зображенні. Як бачимо, загальну оболонку сучасне нанесення логотипу залишило незмінною і вимоги до неї дуже схожі: власник логотипу вимагає від неї і удачі, і зцілення, і успіху в справах, зображених на логотипі, зображуючи його все тими ж піктограмами, ієрогліфами або картинками.

Саме ж нанесення логотипу на футболки, сорочки , кепки , уніформу, фартухи і хітони або інший вид пошиття спецодягу схожий з древнім тавруванням. Клеймо наносилося з метою позначення суб'єкта або об'єкта до тієї чи іншої приналежності. При чому, видів нанесення клейма було незліченно, вони застосовувалися під всіх куточках країн і для абсолютно різних цілей. Таврування застосовувалося як для великої рогатої худоби, так і для рабів або жерців у храмах Єгипту. Зображувалися на клеймі, як правило, буква або певний знак, несе інформацію про його господаря. Нанесення клейма частіше було примусовим, ніж добровільним. У стародавньому Римі та Греції, відразу після цього, розумні підприємці стали використовувати клеймо, щоб вести торгівлю на відстані. Хотілося б провести ще одну непомітну зв'язок, що лежить між нанесенням логотипу і тавруванням: в стародавньому Римі, для рабів, було особливе почесним носити клеймо знатного дому і виставляти її напоказ. Як бачимо, з тих пір мало що змінилося. Тому такі світові марки, як наприклад, Кока-Кола, Снікерс, D & G і т.п. випускають ряд рекламної продукції з нанесенням свого логотипу, в надії, що ми станемо носіями їхніх брендів і марок.

Порушуючи тему виникнення логотипу , не можливо не торкнутися питання, так званого, «рекламного ходу», в даному випадку появи Девіза компанії (слоган) і допоміжних словоізліяній. У наш час Девіз компанії також важливий, як і сам логотип. Він, як би, пояснює цілі і прагнення компанії, але насправді несе в собі більш темний і глибокий зміст, зачіпаючи споживчі нахили своїх потенційних клієнтів. Але, Девіз не завжди використовувався для рекламних цілей, свій початок він бере в геральдиці в часи середньовічної Європи, де необхідність у ньому була значно важливіше, особливо в духовному плані. Геральдичні символи, так звані логотипи сторін, зображувані у вигляді квітів, хрестів, особливо міфічних істот і т.п., допомагали відрізнити ворога від друга. Разом з геральдикою почали використовувати і девізи, щоб підняти бойовий дух і закріпити в людях надію.

Ще одна схожа по нанесення річ з клеймом - це татуювання. Її також можна пов'язати і з нанесення логотипу , правда наноситься він безпосередньо не на шкіру людини, а наноситься логотип на одяг , що покриває шкіру. Прямий історичного зв'язку вони не мають, але схожість присутня.

Адже, якщо стверджувати, що татуювання або таврування історичний «прадід» логотипу , то можна помітити, що ще в Біблії згадується про таврування на зорі виникнення людства, коли Бог завдав охоронну друк на Каїна від лінчевателей. Це один із цікавих фактів історії, ми всього лише помічаємо ледве вловимий зв'язок між сучасним нанесенням логотипу і його історичними передумовами.

У 19 столітті з'являються упаковки для товарів з емблемою фірми чи компанії. У 1875 році у Великобританії приймається закон «Про реєстрацію торгових марок». І реєструється перша торгова марка Bass & C.

Логотип і сучасність

Можна сказати, що своє формування за 150 років логотип вже закінчив і нічого понад нового нас вже не чекає, але ера нових технологій дає нам надію, що свій шлях перетворення логотип ще не закінчив і нас чекає ще чимало нових відкриттів і досягнень в цій сфері. У наш час він є невід'ємною рисою будь промисловості, індустрії реклами. Над структурою сучасного логотипу працює чимало дизайнерів, маркетологів та інших фахівців, щоб досягти потрібного результату і потрібних емоцій у сучасного споживача.

Першими проявили інтерес до художньому оформленню логотипу компанія AEG, яка найняла художнього консультанта Петера Беренса, для модернізації свого логотипу. Досягнувши, таким чином, необхідного результату ця компанія і по сей день не міняє свого фірмового логотипу.

Чималу роль у масовому впровадженні нанесення логотипу внесла реклама на телебаченні і зростання товарів і послуг після Другої Світової війни. Виникли нові бренди, нові компанії, підприємства, надають схожу за походженням продукцію, що спричинило за собою необхідність розвитку унікальності логотипу . Перед логотипом ставляться все нові і нові завдання, ускладнюючи його структуру і цілі.

Ще один важливий поштовх стався в 80-ті, коли високі технології дозволили компаніям і підприємствам використовувати свої логотипи на футболках, сорочках, уніформах і спецодязі щоб ознайомити споживача з їх існуванням та викликати певні асоціації і підвищити споживання їх продукції. Роль логотипу не просто так завищена, і ставитися на передній план перед створенням будь-якої корпорації або фірми. Адже логотип буде носієм і обличчям вашої компанії і зберігає в собі ряд важливої ​​інформації, яку Ви хочете донести до споживача.

Ми зв'язали виникнення логотипу з історичними передумовами та спробували виявити основні причини появи і розвитку сучасного логотипу і його ролі для будь-якої компанії або фірми. Стає зрозуміло, що нанесення логотипу на будь-який вид одягу необхідно для парильного уявлення і встановлення потрібного статусу для організації. Наші фахівці готові допомогти Вам у вирішенні основних завдання в питаннях правильного проектування і структурування змісту логотипу, а також в нанесенні логотипу на сорочки, футболки Поло , кепки, фартухи або хітони або будь-який вид замовленої уніформи й пошиття спецодягу . У нашому каталозі Ви можете знайти найпоширеніші методи нанесення логотипу .

Вдалого Вам дня!

автор статті: Євдокимова Анна